星期六, 9月 30, 2006

奇怪習慣

星期六上班的心通常都不在工作上,事實上,我相信大部份人除了星期一最不願意上班,其次便會是星期六。

在我出來工作後,便經常抱怨星期六早上要上班,我只試過一份工作有長短週 (長週星期六返半天),從來未做過五天的工作,因此便經常問︰「邊撚個發明星期六要返半日﹖」有說是因為遷就銀行辦公時間,一些支票的來往等等都會留在週末早上去做。不過我的工作與這些無關,那又為甚麼全人類都要星期六上班呢﹖

其實除此之外,香港人一向都有一些不知從何而來的習慣,但大家又會乖乖遵守。

1. 掃球

「掃球」是指一些運動項目打「友誼波」前的熱身,打籃球的朋友應該十分清楚。小時候到街場「鬥波」總要掃兩球,雙方「鬥波」前不計分射入兩球當熱身,然後才正式計分。但熱身不應該是分隊前已經熱好了嗎﹖既然要掃球,為甚麼是兩球而不是三球呢﹖

其實打乒乓球都有這個習慣,幸好踢足球不需要,否則可能夠鐘都未掃完。

2. 埋齋

有始當然有終,鬥完波臨走前各人都會拿著籃球射入「埋齋」。「掃球」可以說是熱身,但埋齋的原因就更加不明白,有誰可以解答我呢﹖

3. 通電話叫「喂」

香港人大部份接電話和打出電話第一句都會說︰「喂」作為開場 (P.S. 我是說大部份人,不是說全部,別和我拗你第一句是講 Hello)。西人聽電話會說「Hello」或者「xx (自己名字) speaking」,但「喂」與「Hello」又有何關係呢﹖

所以曾經在讀大學的時候,看見來電是熟朋友打來,我已經會用「講野﹗」來取代「喂」,又或是在之前加上一些稱呼和助語詞,例如︰「仆街講野﹗」或是「屌你講野﹗」

4. 叫「食飯」

小時候到祖父母家吃飯通常都「東華」般多親戚。習慣是吃飯前,後輩會叫「阿爺食飯、阿女麻食飯…(下刪一眾長輩稱呼)」。每一位後輩說完又會到另一個,如是者這個程序足足用上幾分鐘…

不過隨著眾兄弟姊妹已經長大成人,這個習慣已經不必了。到人家裡作膳,通常只會一起說句︰「大家食飯﹗」,簡單快捷。

4 Comments:

At 3:12 下午, 9月 30, 2006, Blogger Bryan Lau said...

1. 籃球我就唔知,不過乒乓球其實就真係有咁既需要。因為一般人平常反應時間大約係0.2至0.4秒,但係打乒乓球所要求既反應時間就要快o的,咁掃球就正好俾身體去作出調正去適應之後的比賽。

2. 埋齋其實係咪同lucky 有關呢?即係今次有埋齌,下次打波就有波入果的咁。

3. 自從有"雷電顯示"以來,我已經有好耐唔講「喂」喇。不過你話「喂」同「Hello」有咩分別,我會話,前者多係廣東人用,後者多係西人用囉。至於用途呢,我覺得係俾對方知道電話接通o左,你可以開始講o野咁囉。

4. 如果依家我再有機會同我阿媽果便o的親戚食飯,我一定會同我外婆講「仆街食飯﹗」。

 
At 7:30 下午, 9月 30, 2006, Blogger  said...

1 同2 答你唔到~~ 因為我唔打波的~~
3 的話... 見到o的唔識o既電話~~ 我會講「hello」... 至於識o個o的~~ 一開波可能係「點呀」~~ 或者係「乜料」~~ 幾時會變o左西人~~ depends on 我認唔認得個來電~~
4 呢... 我屋企係冇呢個rule 的~~ 埋位就可以開始咬飯~~ 如果係出街食的話~~ 可能會係一齊係咁嗌「食飯食飯食飯食飯...」~~

 
At 11:01 下午, 9月 30, 2006, Blogger 小碧 said...

我屋企都唔會叫人食飯,即使係細個時都唔會,不過通常去人屋企食飯,even 係熟朋友都會循例講聲「食飯」。

 
At 7:26 下午, 10月 01, 2006, Blogger mill said...

我uni有人一聽電話就「屌你…點呀?」
我有時都會咁...不過係絕少人先會咁...

 

發佈留言

<< Home