星期日, 9月 10, 2006

威士忌與綠茶

有人問,威士忌溝綠茶真的好飲嗎﹖

我回答不是。

之後再追問,那還為甚麼要喝﹖

最近,不知怎麼很多人找我談感情問題。當中一位朋友說過一句話,還令我刻骨銘心。

你與一個人一起,或與一個人結婚,不是因為你喜歡他/她,而是你選擇了他/她。

不是人人那麼幸運,最後和你長廂斯守的人,未必會是你一生中最愛。不過,他/她卻是最適合與你一輩子的人,所以你選擇了他/她。

就像威士忌加綠茶一樣,人們真的喜歡喝嗎﹖也不一定。可能他們覺得可樂還可口,但因為某些場合,你還是要喝酒。

大家或者會大惑不解,為甚麼感情事會與酒拉上關係﹖可能是因為我渴醉了,還醉在糊裡糊塗中。

6 Comments:

At 8:05 上午, 9月 10, 2006, Blogger mill said...

綠茶溝芝華士我覺得OK架喎!!

 
At 2:27 下午, 9月 10, 2006, Anonymous 匿名 said...

WA道地我中意 XD
我1日1支嫁 XD

 
At 4:17 下午, 9月 10, 2006, Blogger 小碧 said...

To: Mill
OK,你份量落得 ok 咪ok 囉﹗

To: 小莉
飲綠茶飲得多無益﹗

 
At 6:17 下午, 9月 10, 2006, Blogger Bryan Lau said...

我都覺得D味唔係咁好飲,我寧願就咁加冰飲威士忌。

To: 小碧
根據醫學報告,綠茶係有益架,有預防癌症既功效,你睇日本仔咁長壽就知。不過我講既綠荼係要自己用熱水沖果D,唔係街買到一支支果D。

 
At 6:45 下午, 9月 10, 2006, Blogger  said...

我贊同豬o既講法~~ 芝華士溝綠茶is good!!~~
至於就咁飲綠茶~~ 現成o既我只會飲道地~~
沖o既就冇乜所謂~~ 我屋企綠茶粉又有~~ 茶包又有~~ 茶葉都有~~

 
At 1:43 上午, 9月 13, 2006, Anonymous 匿名 said...

楊生睇黎好陶醉喎而家...

用道地代表你真係岩晒! hahaha~~~
我選擇了道地綠茶....

 

發佈留言

<< Home