星期一, 9月 11, 2006

屈機組合︰碧咸 + 雲佬

因為西甲比賽的時間實在太夜,所以一向甚少收看。

昨晚皇家馬德里的比賽由於在深夜一時展開還可以接受,加上有兩名前曼聯隊友故劍重逢,便觀看了本季首場皇馬的賽事。
碧咸 (左) 與雲佬 (中) 重溫美夢。(圖片︰RealMadrid.com)

碧咸與雲佬 (雲尼斯杜萊) 的組合實在十分「屈機」,前者兩個助攻,後者大演帽子戲法。加上有卡比路執教與及穩固的防守,今季有望重奪失落多年的西甲錦標。

至於曼聯,今季球員比起上屆顯得更有默契,插花王 (C.朗拿度) 多了一點傳球令球隊攻勢更有效率。雖然對熱刺一仗表現一般,不過後防表現尚可。由於劉偉力捧的孖潤腸施維斯達沒有正選上陣,加上黑人側田 (艾華) 水準比起上屆大有進步,四人防線更為穩健,最終還可守住三分擊敗對手。當然現在要談重奪英超錦標還是遙遠的事,但近來數仗的表現起碼讓球迷們有著憧憬和盼望。

但是回想起阿 Mill 偶像沙夏連續兩場在重要關頭錯失單刀黃金機會,就只怪碧咸與雲佬都與費 Sir 不和。

5 Comments:

At 6:54 下午, 9月 11, 2006, Blogger mill said...

大家或者會大惑不解,為甚麼曼頭會與沙夏拉上關係﹖可能是因為小碧喝醉了,還醉在糊裡糊塗中。

 
At 7:38 下午, 9月 11, 2006, Blogger Bryan Lau said...

醉乜鬼丫,佢根本就係有精神病,明明佢自己愛上S27,佢又話我力捧。如果各位識得有咩好醫生,介紹佢睇喇!

 
At 11:30 上午, 9月 12, 2006, Blogger 小碧 said...

mill 同劉偉已經追捧左沙夏同施維斯達好多年架啦。當沙夏仲係富咸時,mill 已經入過富咸個場﹗至於劉偉,年頭話施維斯達可能返法國,佢不知幾咁失落﹗

 
At 2:07 下午, 9月 12, 2006, Anonymous 匿名 said...

因為雲雲入左3球太開心所以?唔著,直至零晨6點先去睡。ohohoh~

 
At 3:36 下午, 9月 12, 2006, Blogger  said...

好彩主席冇將我拉埋去o個兩個法國佬度姐。XD

btw,manutd o個晚場波,德能講o左句好到肉o既o野:「點樣處理一個單刀波,往往就睇得出一個前鋒係咩級數。」

好明顯,條友o既級數係一cup,因為佢腳腳波都真係cup 完一o下就失。

 

發佈留言

<< Home