星期三, 9月 20, 2006

再次「IQ」題

由於早前小弟在這裡發佈的 IQ 題被投訴,因此今次會放一些沒有答案的 IQ 題給大家思考。

記著,不在乎答案,只在乎令大家擴闊自己的思考空間。

1. 一個膠兜之前有人痾過屎落去,經過清洗一千次後你敢不敢用它來喝水﹖

2. 有一個朱古力味的屎,和一塊屎味的朱古力,一定要你選擇吃一件,你選擇那個﹖(現在一定要你選,不要答我你不揀)

以上兩條問題出自大哥 N 年前的提問。

附送一條真正 IQ 題,這個是認真的,有標準答案。

農夫帶著九十箱豬屎過河,船夫索取的過河費是他運過河的豬屎總數的一半,農夫要給船夫多少箱豬屎作船費?

P.S. 劉偉,你之前那個答案是錯的。

上次爛 gag IQ 題的答案︰

企鵝為甚麼戴不到假髮﹖
因為企鵝的手太短了。

7 Comments:

At 1:37 下午, 9月 20, 2006, Anonymous 匿名 said...

人地個問題明明係羊,點解變左豬屎?要0的豬屎來做報酬?!
anyway,咩東西唔重要,反而係你條題目有d問題,正確問題如下:
農夫帶著九十隻羊過河,船夫索取的過河費是「他運過河的羊隻總數的一半」,農夫要給船夫多少隻羊作船費?
P.S.這是一條好簡單的數學題,不要想得太複雜。另,答案不是45。

 
At 3:02 下午, 9月 20, 2006, Blogger 小碧 said...

豬屎可以做肥田料,好野黎架﹗

等我改番個題目先。

 
At 6:30 下午, 9月 20, 2006, Blogger  said...

頭o個兩條好核突...
雖然你話冇得答唔揀~~
但係我係唔揀呀!!~~
iq 題我估30~~

 
At 8:55 下午, 9月 20, 2006, Blogger Bryan Lau said...

1. 唔飲,因為唔知道膠兜接觸過屎的部分有冇清洗過。

2. 屎味的朱古力,因為點都係朱古力。

IQ題:30隻

 
At 11:18 下午, 9月 20, 2006, Anonymous 匿名 said...

1. 唔敢. 一定仲有d味既~

2. 哼, 咁細佬揀咩丫?

IQ 題: 都係估30~

 
At 11:49 下午, 9月 20, 2006, Blogger mill said...

1.都係唔用﹐你咁鍾意屎﹐用屎洗的話咪...
2.屎味o既朱古力﹐原因好簡單:我唔食屎的!
3.都係估30﹐原因係有o的格硬o黎﹐就係過河費係charge完之後o既一半!
90-30=60
60/2=30

 
At 12:40 上午, 9月 21, 2006, Blogger Prof said...

1. 我敢,但請先給我柯屎落去膠兜,並給我沖洗一千次。

2. 朱古力味的屎,試下蒙著雙眼享受這美味的屎,包保一試難忘。

3.我帶60箱過河,咁即係要俾30箱船夫,船夫只己返番河另一邊拎佢應得既報酬。

 

發佈留言

<< Home