星期四, 9月 14, 2006

紅隧有幾塞﹖

在早上沒有經過紅磡海底隧道上班的朋友未必會知道紅隧在繁忙時間有幾塞。

究竟紅隧有幾塞﹖請看以下遭遇。

早上看見有部 182 線 (由沙田愉翠苑往中環港澳碼頭) 巴士剛剛在公主道醫療輔助總部巴士站離開,然後再隔約十部車之隔,又有另一部 170 線 (由沙田市中心往香港仔華富) 巴士隨後跟隨。由於本人仍在培正道天橋的中間,根據經驗是不可能追到的。
衛星圖下的公主道。(圖片修改自︰中原地圖)

當走到巴士站,170 已經離開了約50米並正龜速行駛,由於公主道往紅隧過香港島方向「東華」地塞車,考慮了五秒後決定追車。

經過先上斜再落斜,中途並需要橫過一條馬路,跑到愛民村嘉輝臺對面的車站。而臨到車站前一刻,也剛剛超越了尾隨的 170 ,終於趕上了巴士。

這場「人巴賽跑」中,本人的裝備為一對 Converse、Nike 曼聯 Tee 和 Levis 牛仔褲,並手挽一個放有雜物的袋,上斜的頭 100 米路段更因為有微雨曾一度張開雨傘。根據中原地圖的比例呎,兩站之間大約 420 - 430 米,請參考附圖。

究竟紅隧有幾塞﹖現在清楚了吧。

何文田醫療輔助總部車站。(圖片︰九巴網站)


愛民村嘉輝臺對面。(圖片︰九巴網站)

5 Comments:

At 6:57 下午, 9月 14, 2006, Blogger Bryan Lau said...

會唔會其實係你跑得快呢?
不過我都見識過返工放工時間的塞車情況,真係東華都無佢咁勁。難得係政府咁多年都解決唔到嗎。所以真係"未解決"!

 
At 7:49 下午, 9月 14, 2006, Blogger  said...

晨早流流跑4 百,幾好呀,有益身心。
4 百米,正常人分半到兩分零鐘應該跑得完,如果塞車時要跑去下個站上車,唔係冇可能的。

 
At 8:26 下午, 9月 14, 2006, Blogger 小碧 said...

劉偉,著長褲,拎袋,仲擔埋摭,我諗我快極有限,但係都可以追到班車,你話條路有幾 suck﹗﹖

祖,我老友以前學界第一組田徑四百米拿獎,佢跑五十幾秒頭,係搏晒老命咁跑。晨早流流琴?睇完波,訓都未訓醒我更加唔可能搏命跑,加上我身上既一級裝備,我諗我唔只用左分半鐘咁少囉,你話幾塞﹗

 
At 10:55 上午, 9月 15, 2006, Blogger mill said...

你用幾多隻腳跑架? 2隻? 3隻?
咁快o既?

 
At 4:04 下午, 9月 15, 2006, Blogger  said...

mill:
可能係5 隻~~ ::devil::

 

發佈留言

<< Home