星期三, 4月 11, 2007

曼聯大勝之迷


如果不是捕在電視機面前,簡直難以置信。

完全沒有後悔捱夜觀看了這場「原本以為是本屆最後一場歐冠賽事」的比賽,比數是七比一,對手是意甲第二位的羅馬。

事實上羅馬在三比零後後防已經潰不成軍,最後製造了七比一的八強驚人戰果。辜勿論對手後防如何糟透、球員戰意如何低落,若非曼聯一直保持高昂戰意和爭勝的決心,又豈能射入七球,對嗎﹖

這就是久違了的曼聯足球,是六年前奧脫福大勝阿仙奴六比一後最精彩、最水銀瀉地的比賽﹗

One life, One love, One UNITED!

既然可以大勝羅馬七比一,為何幾天前卻又會糟糕地輸給樸茨茅夫﹖終於在我和表弟的對話找到了答案﹗

P︰表弟 Penny / B︰小碧

P︰點解對羅馬可以贏七比一,之前又會輸架﹖
B︰我懷疑對茅夫果隊曼聯係假既﹗
P︰即係點﹖
B︰可能o的人扮曼聯球員落去踢。
P︰哦,原來側田扮 Evra 落左場。
B︰Evra 上場冇踢喎,個史高斯可能係許志安黎﹗
P︰唔怪得啦,原來個雲達沙係河國榮扮既﹗
B︰.....................﹗

費 Sir 真係大整蠱﹗
多謝 Penny﹗幾天的謎團,終於解開﹗原來曼聯除了有我兩個老友沙夏 Mill劉偉施達著住 9 號和 27 號波衫落場踢之外,費 Sir 為了收起一些主力球員,更找來了河國榮扮演雲達沙當守門員,怪不得李奧擺了個大烏龍吧﹗

3 Comments:

At 11:58 下午, 4月 12, 2007, Blogger So-9 said...

不過講真,其實河生係幾靚仔的,我見過佢真人!

 
At 12:39 上午, 4月 13, 2007, Anonymous 匿名 said...

無錯 我瞓過龍無睇到 一起身真係唔相信大勝七比一
重有兩位球星都受左傷 往後就要靠哂李察臣擔大旗

 
At 11:03 下午, 4月 14, 2007, Anonymous 匿名 said...

側田扮brown仲似!

 

發佈留言

<< Home