星期三, 3月 21, 2007

再會元神

已經幾年沒有光顧灣仔道「元神」的晚市,原本想到轉角位的「元味」,但那裏只有四個座位,最後還是到了「元神」。

數年前光顧過「元神」好幾次,由一間舖位做到三間,再由三間變回一間。由於大部份食客近年已改到我懷疑「唔駛錢」的板前壽司,因此「元神」已經不再出現人龍。

壽司拼盤和三文魚 (扒) 刺身﹗

該舖出名為魚生大件,不論是壽司或是刺身。那晚叫了海鮮拉麵、12件壽司拼盤和盛惠 $68 的三文魚刺身。拉麵沒有甚麼特別,壽司上面的魚生比其他日本料理的還大件,但也是意料中事。最嚇人的卻是那三文魚刺身,比起幾年前我光顧的還大件了三分一﹗雙筷夾起了一塊像牛扒 size 的三文魚更令人手震﹗

最終這還是我首次未能消滅三文魚刺身,雖然味道不錯但對於二人來說份量實在太多,吃到最後卻有點「溜」,一次過吃掉了整個月的三文魚。

5 Comments:

At 1:42 下午, 3月 21, 2007, Anonymous 匿名 said...

估唔到呢間野都會淪落到唔使排隊。
仲記得初初出黎做野時,每次想去呢間食都要參加"歡樂滿東華"先可以入去食到。如果食身質素仲保持到好似之前咁,咁都可以再去食呀。

 
At 5:52 下午, 3月 21, 2007, Blogger 小碧 said...

食物質素算係咁啦,而且百幾蚊一個人食到飽到唔食﹗至於無人排隊,一來係因為早,一到左八點到要等位先有得食,二來係果陣有熱潮o的人一窩蜂咁去o者,好似之前和民咁,熱完一輪就唔排架啦。

 
At 2:00 上午, 3月 22, 2007, Blogger  said...

我想問埋單幾$$??

 
At 5:52 下午, 3月 22, 2007, Blogger 小碧 said...

祖,兩個人 total $280,食到咁飽算係咁。

 
At 10:07 上午, 3月 28, 2007, Blogger zero fan said...

當元神還是一間係天樂里的小小鋪,已經幫襯, 那時的油金魚刺身, 肥美得佢丫!!!

有一次同朋友朝早游水,再去元神食lunch,之後訓一個午覺, 好爽架!!!

但近年,我鍾意精美的壽司多過大的壽司!
oh,壽司, 好想食壽司添!

 

發佈留言

<< Home