星期五, 2月 09, 2007

打邊爐

大快活的牛肉火鍋。

一個人到了大快活打邊爐,今次是我第一次可以吃完所有食物。

其實我本人都頗喜歡吃火鍋,原因是可吃的種類多,而且濕濕地比較易入口,因為我很怕吃乾的食物。多年來打邊爐,如果說貴價的,最滿意的還是尖沙咀的「高山雲海」(現已改名,但質素維持水準﹗)。這是吃飯最閹尖的大哥推介的,基本上他推介得的都一定有中上水準。當然價錢不便宜,有次和阿劉兩個人每人吃了二百多元,不過食物還算值得。

至於最名過於實的莫過於「有骨氣」,我完全不明白為何值得人們排上個多小時。那時看見那個人山人海的門口,我一度以為憑身份證入座可獲免費招待﹗其實有骨氣的食物不錯的,但價錢就太過不合理,一碟菜要接近四十元,最平的公仔麵也要廿五蚊一個﹗劉偉幾乎要上超市用廿五元買一箱回來,就連最豪爽的大哥都吃到「谷鳩氣」。事實上那次埋單只是每人百四元,比起高山雲海還要平,但最重要的是各人吃得雖飽但不滿足。而且服務呢,態度與禮貌還可以,但水準十分業餘。我懷疑他們是不懂甚麼是支竹與腐竹,就連炸支竹與鮮支竹也分不清楚,業餘的程度就等於歐冠杯決賽出董方卓打正算一樣。未看過董方卓踢曼聯﹖咪就係未看過囉﹗除非有中銀卡 $88 任食,否則我都盡量不會再去。

事實上我都去過「齡記」多次,麻辣火鍋是不錯的,不過旺角店比尖沙咀好。但都兩年沒去了,現在還是否維持水準就不得而知。那次與曼網網友到大角咀「靚煲皇」也不錯的,但味道嘛…忘記了…因為還是喝酒為主。

平價打邊爐呢,首先請不要對食物和服務質素有要求。以前有「溝水啤酒」任飲的「福星」,現在則有「花園金閱」,賣點是嘉士伯與生力分別是 $2.8 與 $3.8﹗彌敦道倫敦廣場那間不知甚麼火鍋,那裡的職員應該不太喜歡劉德華,服務好到無人信﹗收碟效率應真快,一件食物都未夾過就已經原碟被拿走,勁﹗上次曼網六週年那間呢,服務水準都差不多。不過那處卻有個優點,就是獅威啤酒任飲,還要一桶桶上﹗你看過有人打邊爐劈到嘔落個煲沒有﹖

說回大快活,美中不足就是你不可以一邊品嚐啤酒一邊打邊爐﹗今天吃完後差點想到七仔買罐百威,不過最終還是沒有了,要少點喝酒嘛﹗

9 Comments:

At 10:56 上午, 2月 09, 2007, Anonymous 匿名 said...

仆街,一提谷鳩氣就火都黎埋,任食火鍋你限我時我唔介意,你逐樣收我錢都要限時?!食唔晒係打包定係生食呀?
$25一個唔知咩牌子既公仔麵,你D麵好食D o架?!

唔好話要我俾錢呀,請我再貼埋錢俾我都唔會再去。操!

 
At 11:06 上午, 2月 09, 2007, Blogger 小碧 said...

係喎,爭o的唔記得左佢限時添﹗真係唔明,點解我逐碟俾錢都要限時,簡直係痴撚線﹗其實我地上次飽,只不過係飲o的冬瓜湯飲飽﹗

 
At 11:11 上午, 2月 09, 2007, Anonymous 匿名 said...

我就係因為一肚氣而飽,如果唔係大哥話要試菜都試唔出呢間野咁仆街。

我返到屋企都有煮麵食,因為一開始已經令我冇晒食野個mood,不過大家一齊出黎食飯,無謂掃興。

唔係之前谷鳩氣搞咩慈善打邊爐喎,我真係想同D人講,限時架,限時食唔晒一係要生食,一係要捐多一倍錢架。

 
At 1:16 下午, 2月 09, 2007, Anonymous 匿名 said...

要平食火煱,上深圳小肥羊la。

 
At 1:49 下午, 2月 09, 2007, Blogger 小碧 said...

hondo 哥,我都聽聞深圳小肥羊唔錯,不過本人唔太鐘意上大陸,冇乜特別事都唔好預我上去。

 
At 3:22 上午, 2月 10, 2007, Blogger  said...

大家下次可以試o下稻香~~
味道~~ 服務同價錢都算ok~~
9 點後入座仲有特價~~
不過啤酒就唔知咩價錢喇...

 
At 3:23 上午, 2月 10, 2007, Blogger  said...

此留言已被作者移除。

 
At 6:33 上午, 2月 12, 2007, Blogger mill said...

稻香個名好x熟!
我都應該係去過!

 
At 12:43 下午, 2月 19, 2007, Blogger CS said...

打邊爐黎講,我鍾意去d地足否D既食店,好似大角咀既力奇同土瓜灣鴻福都超正!!

 

發佈留言

<< Home