星期三, 3月 21, 2007

歐洲「海鮮」餐


提起魚,突然想起在德國法蘭克福吃過一頓昂貴的所謂「海鮮」餐。

三個人份量,每人一隻帶子、一隻開邊蝦、半隻龍蝦仔,盛惠三十七歐元﹗味道還可以,不過歐洲海鮮為雪藏食物,只能靠醬油調味,否則淡而無味。而且這一小碟食物一個人吃當然不足以填肚,唯獨是德國麵包是免費無限量提供的。

想食好的,還是香港好﹗

盛惠十二多歐元的一小碟︰一隻帶子、一隻開邊蝦和半隻龍蝦仔。

4 Comments:

At 1:47 下午, 3月 21, 2007, Anonymous 匿名 said...

貴到咁?三百幾接近四百銀可以係香港食到接近一流既buffet喇。

 
At 5:54 下午, 3月 21, 2007, Blogger 小碧 said...

係三百幾四百蚊 3 個人,唔駛咁驚﹗
咁張相見到既係一人份量黎…但細到真係…

 
At 12:19 下午, 3月 22, 2007, Blogger Prof said...

想起德國,真的冇啖好食,除了我地自己煮果幾餐

 
At 12:44 下午, 3月 26, 2007, Anonymous 匿名 said...

我12歐元食個叉燒飯咋, 如果食腸同豬手可能好d 掛。

 

發佈留言

<< Home